Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeFajny artykuł, jednak dodam parę rzeczy od siebie: sprzęgło jest mokre, a nie suche (jak starym M 900), jeśli olewało się serwisowanie i dbanie o motocykl, to się potem miało problemy, części nie są droższe niż japonii, kpl. pasków to koszt ok.300 zł- dodać należy że przy użyciu prostych narzędzi wymianę przeprowadzimy sami, wymiana płytek zaworowych to też nie kosmos( płytka ok.20- 50 zł), a jak ktoś ma pojęcie, to zrobi to 2 razy szybciej niż wymianę płytek w japońcu, problem z wysprzęglikiem to banał- wina zbyt częstego smarowania łańcucha napędowego i nie czyszczenia przed co 2 smarowaniem. Najwięcej problemów, szczególnie w wersjach przed 1999 to układ ładowania, ale to też wina niedbalstwa( wystarczy przed sezonem zrobić przeglad instalacji, konektorków, złączek itp...Tak naprawdę porównując do 50KM japończyków to przegrywa tylko pod wzgledem przydatności do turystyki we dwoje, ale na 1 osobe jest O.K. Sumując, jeden z najlepszych motocykli do nauki jazdy, do oszczędnego śmigania( spalanie ok. 4/100 km),jazdy po mieście, polecam szczególnie werje na wtrysku paliwa i po 1998 roku. Pozdr. Desmoquattro 748 S.
OdpowiedzCześć, czy mogę prosić Cię o kontakt mailowy na adres michal.zabawa(malpa)scigacz(kropka)pl albo PM do użytkownika Miczab? :) Pzdr, Michał
Odpowiedz